Ове недеље одржан је састанак председнице Владе Ане Брнабић министра просвете, науке и технолошког развоја Младена Шарчевића са наставницима основних и средњих школа Србије. Они су разговарали о функционисању активности у реформи образовања и предлозима за унапређење образовног система.
Премијерка је указала на важност разговора, али и на то да су мишљења наставника о реформама јако битна. Позвала је наставнике да и у наредном периоду достављају своје предлоге и истакла да ће наставници увек имати подршку Владе Републике Србије.
Министар Шарчевић је говорио о важности оваквих сусрета на којима се могу чути идеје успешних наставника о томе у ком правцу реформа образовања треба да иде. Поручио је наставницима да Министарсво просвете, науке и технолошког развоја тежи мотивисању наставника да шире своју праксу и слободније износе нове идеје и планове .
Представник Поморавског округа, наставник ЕГШ “ Никола Тесла“ у Јагодини (Бракус Славољуб), је том приликом изнео своје сугестије у нади да ће се њима у предстојећем периоду посветити више пажње. Предложио је да се размотри измена броја часова математике у одељењу електротехничар информационих технологија како би ученици били спремнији за полагање пријемних испита и даље школовање. Такође, указао је на потребу чешће промене плана и прогарама на смеровима који се баве изучавањем технике јер техника свакодневно напредује и треба бити у корак са њом.
Поред предлога о изменаа плана и програма, наш колега је говорио о потреби проналаска решења за дефицитарне наставнике ( пр.наставнике програмирања и рачунарских мрежа ) , јер, како је он закључио, нико не би радио у школи када је много плаћенији у приватним компанијама. Своје мишљење је образложио чињеницом да су нашим школама и те како потребни стручни и креативни људи који су спремни да своје знање пренесу ученицима.За крај је додао предлог да се у школама покрене оснивање ученичких задруга које би имале за циљ мотивисање ученика.
Састанку је присуствовало седамнаест успешних наставника, које су предложили руководиоци школских управа, а на основу резултата које су показали уводећи иновативну праксу.